CYFROWY BARON • PROGRAMOWANIE • Zobacz wÄ…tek - Renderowanie odrazu z SVG
Strona 2 z 2

Re: Renderowanie odrazu z SVG

Nowy postNapisane: środa, 22 lipca 2015, 17:00
przez Cyfrowy Baron
Być może problem rozwiązałyby biblioteki FlexGraphics, ale one nie są darmowe. Jeżeli jednak zmierzałbyś je zakupić to możesz najpierw pobrać wersję trial i wypróbować.

A to: OptiVec byłoby pewnie idealne, ale jest cholernie drogie.

Re: Renderowanie odrazu z SVG

Nowy postNapisane: środa, 22 lipca 2015, 17:25
przez Mironas
Oba rozwiązania są drogie i nie obsługują SVG. A ja mam już sporo klipartów w tym formacie i nie chciałbym ich rysować na nowo. Poza tym do SVG jest dobry edytor.

Re: Renderowanie odrazu z SVG

Nowy postNapisane: środa, 22 lipca 2015, 20:12
przez polymorphism
No to użyj wspomnianej Anti-Grain Geometry. Z tego co wyczytałem w internetach wersja 2.4 jest na licencji BSD, więc możesz jej użyć w zamkniętym oprogramowaniu.

Re: Renderowanie odrazu z SVG

Nowy postNapisane: czwartek, 23 lipca 2015, 12:34
przez Mironas
Próbuję uruchomić Anti-Grain Geometry. Wymaga parsera expat:
KOD cpp:   •  UKRYJ  •
#include "expat.h"

Pobrałem, rozpakowywałem, zainkludowałem.

Wywaliło błąd:

[ILINK32 Error] Error: Unresolved external '_XML_ParserCreate' referenced from ...



Funkcję XML_ParserCreate widzę w dwóch DLL-kach:
* libexpat.dll
* libexpatw.dll
oraz w 4 LIB-ach:
* libexpat.lib
* libexpatMT.lib
* libexpatw.lib
* libexpatwMT.lib

DLL-ki wrzuciłem do Debug, a LIB-y po kolei przerabiam (coff2omf) na format OMF i dodaję do projektu (pojedynczo). Ale nic nie pomaga. Próbowałem też LIB-ów tworzonych IMPLIB-em - ale cały czas ten sam efekt :(

Właśnie skończyły mi się pomysły.

[EDIT]
Właściwie to można jeszcze dynamicznie podłączyć bibliotekę, ale tam jest chyba milion funkcji - zgroza!

[EDIT 2]
Pała za mnie - IMPLIB z parametrem -a !!!
Zadziałało. Sorki za zawracanie d...