Tu akurat sciezka jest typu wstring
OK.
Ale tego:
- Kod: Zaznacz cały
Graphics::TBitmap* bmp = new Graphics::TBitmap;
bmp->Width = 960;
bmp->Height = 1359*3; // określam rozmiar
bmp->Assign((*itbitmap));
to już nie rozumiem. Co Ty właściwie chcesz zrobić? Nie wrzucisz tablicy do obiektu typu TBitmap, a jeżeli wrzucasz pojedynczy element z tablicy, to gdzie określiłeś, który to jest element?
Patrząc na Twój kod widzę, że używasz tylko jednej i tej samej bitmapy przechowywanej w trzech elementach tablicy. PO CO? Skoro możesz używać jednego elementu?
- Kod: Zaznacz cały
String tekst[] = {"6", "7", "8"};
Graphics::TBitmap *tmpBmp = new Graphics::TBitmap();
tmpBmp->LoadFromFile( sciezka + "pict.bmp");
Graphics::TBitmap* newimage = new Graphics::TBitmap;
newimage->Width = 960;
newimage->Height = 1359*3; // określam rozmiar
for(int i = 0; i < 3; i++)
{
newimage->Canvas->Draw(0, i*1359, tmpBmp);
newimage->Canvas->TextOut(70, ((i + 1) * 480) tekst[i]);
}
efekt identyczny jak ten który chcesz osiągnąć, a o ile prościej.