Przechowywanie bitmap

Witam,
Mam kolejny problem ;] Chodzi tym razem o przechowywanie bitmap. Poczatkowo robilem vector bitmap, ktory sprawowal sie swietnie, do momentu, gdy licznik jego elementow przekroczyl jakas magiczna granice. Wtedy to tez otrzymalem komunikat o 'braku miejsca w magazynie dla wykonania tej instrukcji'. Pomyslalem, ze przedobrzylem z iloscia uchwytow (chociaz bylo ich raptem kolo 100), z drugiej jednak strony musze miec staly dostep do bitmap, wiec jakies czyszczenie w trakcie pracy programu nie wchodzi w gre. Pomyslalem, ze wrzuce te bitmapy do ImageList. Wszystko cacy do momentu gdy sie okazalo, ze rozmiar bitmap przechowywanych w imagelist musi byc z gory okreslony i taki sam dla kazdej (a moje bitmapy sa roznego rozmiaru). I teraz pytanie. Jak madrze przechowac bitmape? Moze jest jakis doskonalszy sposob niz idiotyczny imagelist... :/ Bardzo prosze o pomoc, bo mi pomysly skonczyly sie juz niestety :[
Mam kolejny problem ;] Chodzi tym razem o przechowywanie bitmap. Poczatkowo robilem vector bitmap, ktory sprawowal sie swietnie, do momentu, gdy licznik jego elementow przekroczyl jakas magiczna granice. Wtedy to tez otrzymalem komunikat o 'braku miejsca w magazynie dla wykonania tej instrukcji'. Pomyslalem, ze przedobrzylem z iloscia uchwytow (chociaz bylo ich raptem kolo 100), z drugiej jednak strony musze miec staly dostep do bitmap, wiec jakies czyszczenie w trakcie pracy programu nie wchodzi w gre. Pomyslalem, ze wrzuce te bitmapy do ImageList. Wszystko cacy do momentu gdy sie okazalo, ze rozmiar bitmap przechowywanych w imagelist musi byc z gory okreslony i taki sam dla kazdej (a moje bitmapy sa roznego rozmiaru). I teraz pytanie. Jak madrze przechowac bitmape? Moze jest jakis doskonalszy sposob niz idiotyczny imagelist... :/ Bardzo prosze o pomoc, bo mi pomysly skonczyly sie juz niestety :[