OpenGL i tekstury w Builder C++

problemy z tworzeniem aplikacji graficznych oraz audio i wideo

OpenGL i tekstury w Builder C++

Nowy postprzez Arkoarek » wtorek, 17 grudnia 2013, 20:02

Witam.
Mam problem z umieszczaniem tekstur w obiektach. Piszę program 3D w Borland C++ Builder 6 i korzystam z biblioteki OpenGL. Chciałbym umieścić tekstury ale nie wiem jak. Byłbym wdzięczny za podpowiedź.
Ostatnio edytowano niedziela, 14 grudnia 2014, 20:19 przez Arkoarek, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Arkoarek
Bladawiec
Bladawiec
 
Posty: 21
Dołączył(a): środa, 16 października 2013, 14:51
PodziÄ™kowaÅ‚ : 5
OtrzymaÅ‚ podziÄ™kowaÅ„: 0
System operacyjny: Windows 10
Kompilator: Borland C++Builder 6
Gadu Gadu: 0
    Windows XPFirefox

Re: OpenGL i tekstury w Builder C++

Nowy postprzez sebaskow » czwartek, 30 stycznia 2014, 00:22

Avatar użytkownika
sebaskow
Intelektryk
Intelektryk
 
Posty: 135
Dołączył(a): wtorek, 3 maja 2011, 08:30
Lokalizacja: Katowice
PodziÄ™kowaÅ‚ : 10
OtrzymaÅ‚ podziÄ™kowaÅ„: 0
System operacyjny: Windows 10
Kompilator: C++ Builder XE7
Gadu Gadu: 0
    Windows 7Internet Explorer 8


Powrót do Aplikacje multimedialne, graficzne

Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości

cron