FireMonkey klonowanie TModel3D

Pytanie jak w tytule. Załóżmy że chcę zrobić las, mam obiekt drzewa i chcę go po uruchomieniu aplikacji sklonować na losowe pozycje. Nie rozumiem jak to zrobić w FireMonkey 
W designerze wczytane mam:
TImage3D trawa;
TModel3D drzewo_wzor;
I na takie coÅ›:
program odpowiada w trakcie działania: "Cannot assign a TModel3D to a TModel3D"
nie rozumiem jak to FireMonkey i Meshe i 3D działa

W designerze wczytane mam:
TImage3D trawa;
TModel3D drzewo_wzor;
I na takie coÅ›:
KOD cpp: • UKRYJ •
TModel3D *drzewo_klon;
drzewo_klon = new TModel3D(trawa);
drzewo_klon->Assign(drzewo_wzor);
drzewo_klon = new TModel3D(trawa);
drzewo_klon->Assign(drzewo_wzor);
program odpowiada w trakcie działania: "Cannot assign a TModel3D to a TModel3D"
nie rozumiem jak to FireMonkey i Meshe i 3D działa
