Gdiplus - DrawString, Jak ustawić charset

problemy z tworzeniem aplikacji graficznych oraz audio i wideo

Re: Gdiplus - DrawString, Jak ustawić charset

Nowy postprzez Mironas » piątek, 16 sierpnia 2013, 14:42

Tak, używam standardowego Win-1250 a wszystkie Font->charset mam ustawione zwykle na DEFAULT_CHARSET.
Ale w przypadku tej konkretnej aplikacji użytkownik na Łotwie nie mógł poprawnie wpisywać swoich znaków diakrytycznych więc pozmieniałem mu wszystkie charsety na BALTIC_CHARSET. Pomogło dla komponentów TEdit/TMemo/TLabel/... ale teksty wyświetlane np. na TButton (pobrane z pliku tekstowego w Win1257) pokazują błędne znaki.

Oczywiście wszytko to dotyczy tylko BCB6, w XE nie ma tego problemu.
Avatar użytkownika
Mironas
Programista I
Programista I
 
Posty: 427
Dołączył(a): poniedziałek, 2 stycznia 2012, 19:02
Podziękował : 17
Otrzymał podziękowań: 61
System operacyjny: Windows 10
Kompilator: C++Builder 10.3 Rio
TMS Components Pack
Gadu Gadu: 0
    Windows XPChrome

Re: Gdiplus - DrawString, Jak ustawić charset

Nowy postprzez polymorphism » piątek, 16 sierpnia 2013, 14:56

No to nic innego Ci nie pozostaje, jak przekompilować aplikację na nowszym środowisku.
C++ Reference - opis wszystkich klas STL-a i funkcji C.
Avatar użytkownika
polymorphism
Doświadczony Programista ● Moderator
Doświadczony Programista ● Moderator
 
Posty: 2156
Dołączył(a): piątek, 19 grudnia 2008, 13:04
Podziękował : 0
Otrzymał podziękowań: 200
System operacyjny: Windows 8.1
Windows 10
Linux Mint 21.1
Kompilator: Visual Studio
Visual Studio Code
MSYS2 (MinGW, clang)
g++
clang
Gadu Gadu: 0
    Windows XPFirefox

Poprzednia strona

  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Wyświetlone
    Ostatni post

Powrót do Aplikacje multimedialne, graficzne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość

cron