Pytanie dot. przekazywania przez konstruktor.

Poprawiam pewną funkcję do uploadu/pobierania danych i chciałem podrzucić sobie pewne ułatwienie, by 2 razy nie przekazywać tego samego argumentu.
Wiem, że do podrzucania oryginału do funkcji używa się referencji, ale to trochę bardziej złożone i wolę się upewnić niż napisać i zastanawiać się czy będzie działać. Do rzeczy.
Przekazywanie przez konstruktor obiektu klasy, konkretnie ProgressBar tak by funkcje tej klasy mogły na niej pracować.
Można stworzyć deklarację obiektu ProgressBara w klasie, przypisać właściwy obiekt w konstruktorze, ale co dalej. Ale co dalej ? Jak będę pracował na tej wcześniejszej deklaracji, to mimo wszystko będzie to (chyba) kopia. Proszę o sprostowanie w tej kwestii.
///
Dobra, już nie ważne ; p Gdy skończyłem pisać, zorientowałem się (już nie pierwszy raz), że już sobie odpowiedziałem;p
Trochę głupio tak pisać puste tematy, ale czasami tak jest, że nie możesz znaleźć odpowiedzi, a gdy sobie to rozpiszesz (np. pisząc temat na forum), okazuje się, że nie tłumaczysz tego komuś tylko sobie
Wiem, że do podrzucania oryginału do funkcji używa się referencji, ale to trochę bardziej złożone i wolę się upewnić niż napisać i zastanawiać się czy będzie działać. Do rzeczy.
Przekazywanie przez konstruktor obiektu klasy, konkretnie ProgressBar tak by funkcje tej klasy mogły na niej pracować.
Można stworzyć deklarację obiektu ProgressBara w klasie, przypisać właściwy obiekt w konstruktorze, ale co dalej. Ale co dalej ? Jak będę pracował na tej wcześniejszej deklaracji, to mimo wszystko będzie to (chyba) kopia. Proszę o sprostowanie w tej kwestii.
///
Dobra, już nie ważne ; p Gdy skończyłem pisać, zorientowałem się (już nie pierwszy raz), że już sobie odpowiedziałem;p
Trochę głupio tak pisać puste tematy, ale czasami tak jest, że nie możesz znaleźć odpowiedzi, a gdy sobie to rozpiszesz (np. pisząc temat na forum), okazuje się, że nie tłumaczysz tego komuś tylko sobie
