Witam!
W zdarzeniu onClick przycisku Radio mam uwarunkowaną pętle. W czasie jej wykonywania program blokuje mi przyciski formy. Jak tego uniknąć. Chciałbym np, aby po wciśnięciu jakiegokolwiek przycisku na formie program opuszczał pętle.

bool przerwij = false; // zmienna stetująca
void __fastcall TForm1::Button1Click(TObject *Sender) // uruchomienie pętli po kliknięciu na Button1
{
 przerwij = false;
 for(int i = 0; i < 10000; i++)
 {
  // jakieś zadanie w pętli
  Application->ProcessMessages(); // odświeżenie kolejki komunikatów
  if(przerwij == true) break; // wyjście z pętli jeżeli zmienna przerwij ma wartość true
 }
}
//------------------------------------------------------------
void __fastcall TForm1::Button2Click(TObject *Sender) // przerwanie działania pętli po kliknięciu na Button2
{
 przerwij = true; // zmiana stanu zmiennej sterującej
}
Â
Darek_C++ napisał(a):Zastosuj wątki których implementacja w BCB jest bardzo prosta.
kwgrkwgr napisał(a):Ale obecnie nie mam w kompie procka 1 rdzeniowego i chciałbym polepszyć wykorzystanie procka na zasadzie że np: 1 proces przetwarza 0-50% obrazka a 2 proces 50-100% obrazka w przypadku gdy to jest możliwe.
Powrót do Ogólne problemy z programowaniem
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości