Renderowanie odrazu z SVG

problemy z funkcjonowaniem bibliotek, komponentów itp.

Re: Renderowanie odrazu z SVG

Nowy postprzez Cyfrowy Baron » środa, 22 lipca 2015, 17:00

Być może problem rozwiązałyby biblioteki FlexGraphics, ale one nie są darmowe. Jeżeli jednak zmierzałbyś je zakupić to możesz najpierw pobrać wersję trial i wypróbować.

A to: OptiVec byłoby pewnie idealne, ale jest cholernie drogie.
Avatar użytkownika
Cyfrowy Baron
Administrator
Administrator
 
Posty: 4727
Dołączył(a): niedziela, 13 lipca 2008, 15:17
Podziękował : 12
Otrzymał podziękowań: 444
System operacyjny: Windows 7 x64 SP1
Kompilator: Embarcadero RAD Studio XE2
C++ Builder XE2 Update 4
SKYPE: cyfbar
Gadu Gadu: 0
    Windows 7Firefox

Re: Renderowanie odrazu z SVG

Nowy postprzez Mironas » środa, 22 lipca 2015, 17:25

Oba rozwiązania są drogie i nie obsługują SVG. A ja mam już sporo klipartów w tym formacie i nie chciałbym ich rysować na nowo. Poza tym do SVG jest dobry edytor.
Avatar użytkownika
Mironas
Programista I
Programista I
 
Posty: 446
Dołączył(a): poniedziałek, 2 stycznia 2012, 19:02
Podziękował : 21
Otrzymał podziękowań: 63
System operacyjny: Windows 10
Kompilator: C++Builder 10.2 Tokyo
TMS Components Pack
Gadu Gadu: 0
    Windows XPChrome

Re: Renderowanie odrazu z SVG

Nowy postprzez polymorphism » środa, 22 lipca 2015, 20:12

No to użyj wspomnianej Anti-Grain Geometry. Z tego co wyczytałem w internetach wersja 2.4 jest na licencji BSD, więc możesz jej użyć w zamkniętym oprogramowaniu.
C++ Reference - opis wszystkich klas STL-a i funkcji C.
Avatar użytkownika
polymorphism
Doświadczony Programista ● Moderator
Doświadczony Programista ● Moderator
 
Posty: 2187
Dołączył(a): piątek, 19 grudnia 2008, 13:04
Podziękował : 0
Otrzymał podziękowań: 204
System operacyjny: Windows 7 Pro
Windows 8.1
Linux Mint 19
Kompilator: Visual Studio 2015 Community
CodeLite (MinGW)
MSYS2 (MinGW, clang)
g++
Gadu Gadu: 0
    Windows 7Firefox

Re: Renderowanie odrazu z SVG

Nowy postprzez Mironas » czwartek, 23 lipca 2015, 12:34

Próbuję uruchomić Anti-Grain Geometry. Wymaga parsera expat:
KOD cpp:     UKRYJ  
#include "expat.h"

Pobrałem, rozpakowywałem, zainkludowałem.

Wywaliło błąd:

[ILINK32 Error] Error: Unresolved external '_XML_ParserCreate' referenced from ...



Funkcję XML_ParserCreate widzę w dwóch DLL-kach:
* libexpat.dll
* libexpatw.dll
oraz w 4 LIB-ach:
* libexpat.lib
* libexpatMT.lib
* libexpatw.lib
* libexpatwMT.lib

DLL-ki wrzuciłem do Debug, a LIB-y po kolei przerabiam (coff2omf) na format OMF i dodaję do projektu (pojedynczo). Ale nic nie pomaga. Próbowałem też LIB-ów tworzonych IMPLIB-em - ale cały czas ten sam efekt :(

Właśnie skończyły mi się pomysły.

[EDIT]
Właściwie to można jeszcze dynamicznie podłączyć bibliotekę, ale tam jest chyba milion funkcji - zgroza!

[EDIT 2]
Pała za mnie - IMPLIB z parametrem -a !!!
Zadziałało. Sorki za zawracanie d...
Avatar użytkownika
Mironas
Programista I
Programista I
 
Posty: 446
Dołączył(a): poniedziałek, 2 stycznia 2012, 19:02
Podziękował : 21
Otrzymał podziękowań: 63
System operacyjny: Windows 10
Kompilator: C++Builder 10.2 Tokyo
TMS Components Pack
Gadu Gadu: 0
    Windows XPChrome

Poprzednia strona

Powrót do Biblioteki i komponenty

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość

cron