FireMonkey klonowanie TModel3D

problemy z tworzeniem aplikacji graficznych oraz audio i wideo

FireMonkey klonowanie TModel3D

Nowy postprzez arturhalaczkiewicz » piątek, 22 listopada 2013, 19:56

Pytanie jak w tytule. Załóżmy że chcę zrobić las, mam obiekt drzewa i chcę go po uruchomieniu aplikacji sklonować na losowe pozycje. Nie rozumiem jak to zrobić w FireMonkey :(

W designerze wczytane mam:
TImage3D trawa;
TModel3D drzewo_wzor;

I na takie coś:
KOD cpp:     UKRYJ  
TModel3D        *drzewo_klon;
drzewo_klon = new TModel3D(trawa);
drzewo_klon->Assign(drzewo_wzor);
 

program odpowiada w trakcie działania: "Cannot assign a TModel3D to a TModel3D"
nie rozumiem jak to FireMonkey i Meshe i 3D działa :(
Avatar użytkownika
arturhalaczkiewicz
Bladawiec
Bladawiec
 
Posty: 14
Dołączył(a): piątek, 16 grudnia 2011, 13:48
Podziękował : 1
Otrzymał podziękowań: 0
System operacyjny: windows 7
Kompilator: builder 6 prof
Gadu Gadu: 0
    Windows 7Firefox

Powrót do Aplikacje multimedialne, graficzne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości

cron