CYFROWY BARON • PROGRAMOWANIE • Zobacz wÄ…tek - FireMonkey klonowanie TModel3D
Strona 1 z 1

FireMonkey klonowanie TModel3D

Nowy postNapisane: piÄ…tek, 22 listopada 2013, 19:56
przez arturhalaczkiewicz
Pytanie jak w tytule. Załóżmy że chcę zrobić las, mam obiekt drzewa i chcę go po uruchomieniu aplikacji sklonować na losowe pozycje. Nie rozumiem jak to zrobić w FireMonkey :(

W designerze wczytane mam:
TImage3D trawa;
TModel3D drzewo_wzor;

I na takie coÅ›:
KOD cpp:   •  UKRYJ  •
TModel3D        *drzewo_klon;
drzewo_klon = new TModel3D(trawa);
drzewo_klon->Assign(drzewo_wzor);
 

program odpowiada w trakcie działania: "Cannot assign a TModel3D to a TModel3D"
nie rozumiem jak to FireMonkey i Meshe i 3D działa :(