Wątpię, żeby dało się coś takiego zrobić w oknie przeglądarki. Kiedyś coś podobnego, ale nie z grą próbowałem w Firefox i nijak nie dało się tego oprogramować.
Jeżeli już to nie poprzez klikanie. Trzeba jeszcze przesunąć myszkę, ale nie poprzez określanie nowych koordynatów za pomocą funkcji SetCursorPos, lecz za pomocą mouse_event ale z MOUSEEVENTF_MOVE i poprzez podanie funkcji nowych współrzędnych wskaźnika myszy.
Nigdy tego nie próbowałem, ale to powinno wyglądać jakoś tak:
int x, y;
POINT pt;
GetCursorPos(&pt);
/* dla rozdzielczości FULL HD , można też zamiast tego pobrać z metryki systemu */
x = int(65536.0 / 1920 * pt.x + 150);
y = int(65536.0 / 1080 * pt.y + 150);
mouse_event(MOUSEEVENTF_LEFTDOWN, 0, 0, 0, 0);
mouse_event(MOUSEEVENTF_MOVE | MOUSEEVENTF_ABSOLUTE, x, y, 0, 0);
mouse_event(MOUSEEVENTF_LEFTUP, 0, 0, 0, 0);
To spowoduje przesunięcie wskaźnika myszy, ale nie zostanie nic przesunięte, gdyż trzeba by zasymulować metodę DRAG, a takiej flagi dla mouse_event nie ma. Można by to zrobić za pomocą funkcji SendMessage, ale to nie zadziała, z żadną przeglądarką, a już na pewno nie z grą i jej elementem, gdyż SendMessage wymaga podania uchwytu do konkretnej klasy, a tymczasem w grach przeglądarkowych mamy do czynienia z elementami graficznymi.
Gdyby mapę można przewijać w grze za pomocą kółka myszki to mógłbyś spróbować z flagą MOUSEEVENTF_WHEEL.